marți, 17 martie 2009

fara...




Asa dupa mult timp mi-a venit cheful de scris,mi-am amintit ca am si blog,ce mai, ca sa fiu in rand cu lumea(de parca mi-ar pasa)...dupa atata iarna mai vine si soarele in viata mea,totushi afara continua sa ploua.Ploaia ma deprima si ma inhiba,si vesnicul meu kent8 e altfel cand ploua,imi piere cheful de ciocolata calda de la automatul de peste drum si de rasfatul dulce de fiecare zi kinder bueno,habar n-am cum se scrie asta corect:)),si acum 2 minute mi-as fi descris si ultima celula din lobul stang al ficatului,dar brusc imi dispare inspiratia si daca ma uit la spatiul asta alb care e in fata ochilor mei dispare de tot,da e cu toane!!!!E A MEA


Ca sa revin la oile mele,nu am facut nimic deosebit in ultimul timp,altii au facut lucruri pentru mine,si cand fac altii chestii pentru mine ori sunt bune ori mai bine nu le-ar fi trecut prin cap ideea,ei bine in ultima perioada s-a cam intamplat a doua chestie,da urat,stiu asta,si pe langa toata astea mai si PLOUAAAAAAAAAAAAAA,trist,Parca vremea e ca mine...dar nu e, sunt eu paranoia:))mereu sunt paranoia dar paranoia e buna ma ajuta sa descopar lucruri,DA DA si de aici fericirea mea nemarginita ca sunt de partea sexului feminin despre care se zice ca ar avea un al 6-lea spre al 7-lea simt,daca l-oi avea si eu pe simtul asta despre care se vorbeste sa ramana sanatos la mine ca tare il mai iubesc,ma incanta ideea ca descopar lucruri accidental, ma simt invingatoare desi in anumite situatii nu ma manifest;))sau poate e doar o concidenta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu